معرفی فیلم black widow
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

بیوه سیاه ، یکی از فیلم های سینمایی مارول که احتمالا با این شخصیت در فیلم های avengers آشنایی دارید. در این فیلم پیش درآمد، اسکارلت جوهانسون در نقش ناتاشا رومانوف ، قهرمان بیوه سیاه را بازی می کند . در این فیلم که پیش در آمد شخصیت بیوه سیاه است، اسکارلت جوهانسون تحت تعقیب نیروی های شر قرار می گیرد.

کارگردان: کیت شورتلند

نوشته شده توسط: اریک پیرسون

بازیگران: اسکارلت جوهانسون ، فلورنس پیو ، دیوید هاربر

دیزنی پلاس سرویس پخش فیلمی است که حق پخش و تولید استودیویی فیلم را دارد. این پلتفرم که در سال 2019 راه اندازی شده است ، مکانی برای طرفداران است که می توانند محتوای دیزنی ، مارول و جنگ ستارگان را در گذشته و حال پخش کنند ، از آثار کلاسیک محبوب تا تولیدات انحصاری دیزنی پلاس مانند The Mandalorian و Loki محتوای جدید نیز به طور مداوم به کاتالوگ اضافه می شود و حتی مشترکین می توانند به محض ورود به سینماها با دسترسی برتر دیزنی ، فیلم های منتخب را تماشا کنند.

بیوه سیاه پس از وقایع Captain America: War Civil اتفاق می افتد و اسکارلت جوهانسون در نقش خود به عنوان مأمورS.H.I.E.L.D. که تبدیل به شخصیت انتقام جویانه ، ناتاشا رومانوف شد ، دوباره ایفای نقش می کند. این فیلم توسط کیت شورتلند با فیلمنامه ای به نویسندگی اریک پیرسون کارگردانی شده است که فیلمنامه Thor: Ragnarok را نیز نوشت و همچنین در فیلم های دیگر مارول از جمله Ant-Man ، Avengers: Infinity War و Avengers: Endgame نیز کار کرده است. در بیوه سیاه ، ناتاشا رومانوف باید با یک نیروی خصمانه روبرو شود که با گذشته خود ارتباط دارد و قصد دارد او را سرنگون کند. این توطئه بیوه سیاه را مجبور می کند با تصمیماتی که قبل از انتقام جویی گرفته ، مقابله کند.

منبع: دانلود فیلم black widow





:: برچسب‌ها: دانلود فیلم , فیلم سینمایی , فیلم جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: